oh my baby ! :)

SERIUS SAYA MMG TAK PANDAI SGT CKP OR BUAT AYAT IN ENGLISH ! DAN SAYA LANGSONG TAK MALU SBB TAK PANDAI OHM PUTEH !

TAPI SAYA SANGAT MALU KALAU SAYA TAK PAHAM APA ISI DALAM AL-QURAN WALAUPUN SAYA MEMBACANYA... SANGAT SANGAT SANGAT MALU ! ASTAFIRULLAHALAZIM :'(

YaAllah, ampunkan aku kerana dulu aku sgt lalai dgn perintah-Mu YaAllah.. terima kaseh kerana Kau masih memberi peluang dan kesedaran kpd aku.. syukur Alhamdulillah.. 

dan jika aku diberi peluang utk mendapat zuriat aku sendiri bersama suamiku yg halal.. insyaallah, aku akan berusaha dan sntiasa memberi didikan agama kepadanya sejak die dilahirkan shnggalah akhir nafasku.. huhu aku xnk die jd sperti aku yg lalai dgn duniawi ini.. astafirullah................ :'(
insyaallah dgn izin-Mu YaAllah... aku akan cuba menjadi yg terbaek utk ibubapa n adik-beradik aku dan keluarga aku sndri nanti..

semoga aku dapat merealisasi impian aku seperti gmbr dibawah dan kalo perempuan akan ku ajar menutup aurat dan menjaga maruah dia dan lelaki akan ku ajar menjadi pemimpin yg berjaya.. insyaallah walaupon tdk sempurna tp sekurang2nya mencubalah menjadi yg terbaek... :)


Sabda Rasulullah S.A.W.

"Didiklah anak-anak kamu atas tiga perkara : Kecintaan kepada Nabi, kecintaan kepada keluarga Nabi dan Al Quran. Sesungguhnya para pembawa (penghafaz) alQuran itu berada di bawah naungan singgahsana Allah pada hari dimana tidak ada naungan kecuali naunganNya bersama para Nabi dan manusia-manusia pilihannya."
(Thabrani dan Ibnu Najar)

p/s : doa2kan aku sahabat :)

Ulasan

Catatan Popular