Sharing is Caring ♥

Assalamualaikum . . .

Hye kawan kawan . . Hehe

Sory, tadi kat entry yg sebelum ni lupa nak sharing sharing pasal ni . . Hehe

Nak ckp sket berkenaan dgn aurat kaki ni . . Mesti ada yang terpikir kan (cm sy jgk), 

1) Kalo ada adik beradik dtg ramai ramai kat rumah mcm mna?
2) Kalo dah mmg ada bukan mahram dok sekali kat rumah mcm mna? (abg ipar,adik ipar tgl serumah)
3) Kalo tumpang duduk rumah makcik nthen ada bukan mahram kat rumah tu mcm mna? (sepupu or whatever) [ini cth situasi saya sbnrnya] hehe

Eh ! Tak kan nak kena tutup aurat kaki jgk?
Tak kan kena pakai stokinnnn je?

YA ! ANDA MEMANG KENA TUTUP AURAT KAKI JGK !
WAJIB !

Selagi anda boleh pelihara aurat anda, peliharalah ! Itu adalah kewajipan kamu sebagai hambaNya....

Pakai stokin kotor ya ? Ok Ok saya phm..... saya sudah alami situasi itu.... 

dan sekarang saya sudah ada jalan penyelesaiannya.... saya minta maaf sgttt sgtttt.... saya nak berkongsi cerita dan pendapat ni dah lama tp asyik terlupa ja.. alhamdulillah, hari Allah SWT beri kesempatan utk say berkongsi dgn kawan kawan... hehe

Nak tahu apa jalan penyelesaiannya.... im just sharing ye kawan kawan.. kalo ada pendapat laen sila kongsi taw? hehe

Tardaaaaaa !!!!! Hehe

comel kan ? hehehe

ok, ini angry bird... kasut ni besar la... kaki kite kecik... kalo naek tngga asyik nk trjtuh je.. haha  so kte tukar pkai yg ksut PINK yg comel kt atas ni... hehe

Itu la jalan penyelesaiannya.... selamat mencuba... hehe :')

Ulasan

Catatan Popular