Menangislah jika ia dpt menenangkan hati :'(

Ketika mak nyenyak tdoq, cuba korang pandang ia dalam2 dan bayangkan bila matanya tak kan terbuka utk selamanya, pasti korang akan menitiskan air mata, namun tangan mak tak kan mampu lagi utk mengusap air mata kita, tak ada lagi nasihat mak yg dulu sering kamu abaikan..

Ketika mak sudah tiada, muncul kesedaran di benakmu lalu hatimu berucap.. Pernahkah aku membahagiakan mak aku ?! :'(

YaAllah, Hanya Engkau lebih mengetahui... Semoga aku masih berpeluang utk menatap mak aku, peluk mak aku, mengembirakan hati mak aku... Ketika hari raya itu, di waktu malam itulah hari terakhir aku betul2 tatap wajah mak dan abah ketika tdoq... huhu Sesungguhnya diorg lah yang membesarkan aku hingga ke saat ini menjadi yang terbaik.. InsyaAllah mak, abah.. Along aku sentiasa membahagiakan keluarga kita dan bantu selagi along termampu... 

Sayang Mak, Abah, Cik Aya & Adik adik :'(

p/s: nak keja kat KEDAH ! huhu

Ulasan

Catatan Popular