Terima kasih atas peluang ini Ya Allah T_T

Assalamualaikum :')

Seandainya ditakdirkan Allah SWT, kita meninggalkan dunia ini sekejap saja lg, bagaimanakah persiapan kita pd ketika itu? Tdk lmbt sesaat tdk cpt sesaat kan?

Indahnya kalau kita diambilNya semula dlm keadaan beristighfar kpdNya kan? Dgn harapan Dia mengampunkan segala dosa-dosa kita yg lalu+saat ini yg tdk tertanggung itu. T_T

Tp andai kata kita kembali kpdNya dlm jiwa yg kosong ketika itu, dgn amalan yg tdk seberapa utk ke SANA? Astaghfiruallah, Nauzbillah T_T

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, aku bersyukur atas peluang yg Engkau berikan pd saat ini utk aku terus meraih keampuanan drpMu dan membalas cintaMu T_T

Tak kan aku berpaling ke belakang mahupun ke depan 'melain' ianya utk menguatkan aku lg utk mendptkan JannahMu yg ckup Indah utk aku kecapi, InsyaAllah..... Aku mungkin tdk layak utk ke JannahMu, namun akan aku usahakan utk mengecapinya. Sesungguhnya aku juga tdk sanggup utk ke NerakaMu Ya Allah T_T

Sesungguhnya HARI ini SAAT ini MILIK KU, PELUANG DRP ALLAH utk KU ! Akan KU Ambil PELUANG ini SEBAIK MUNGKIN ! T_T

#Subhanallah, Alhamdulillah, Laillahaillallah, Allahukbar, Astaghfirullahal`azim

Ulasan

Catatan Popular